علی روئین تن به تازگی نگارش فیلمنامه ای با عنوان «گوشه بیداد» را به پایان رسانده و بزودی برای ساخت آن درخواست پروانه خواهد داد.
به گزارش سینماسینما ،علی روئین تن درباره فعالیت های حال حاضر خود به بانی فیلم گفت: «به تازگی نگارش فیلمنامه ای با نام «گوشه بیداد» را به پایان رسانده ام و ظرف چند روز آینده نیز برای پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد».
وی افزود: ««گوشه بیداد» یک ملودرام اجتماعی است و قصه ای جوانانه و امروزی دارد. موضوع اصلی فیلم نیز به مسئله آقازاده ها و مقوله موسیقی می پردازد. این فیلم نسبت به ساخته های پیشینم از تم متفاوتی برخوردار است و امیدوارم در نهایت نتیجه نهایی آن نیز برای مخاطبان رضایتبخش باشد».
روئین تن در پایان درباره وضعیت تولید و لوکیشن های فیلم جدیدش نیز گفت: «هنوز زمان دقیقی را برای آغاز پیش تولید این پروژه در نظر نگرفته ایم و تمام جزئیات پس از دریافت پروانه ساخت مشخص خواهد شد. لوکیشن های فیلم نیز همگی در تهران و اطراف آن خواهد بود».
علی روئین تن خود تهیه کنندگی «گوشه بیداد» را برعهده دارد. وی پیش از این در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده بود که در سومین تجربه فیلمسازی اش از بین سه فیلمنامه با نام های «اکبرشاه»، «کرشمه» و «مزدور» قصد دارد یکی را مقابل دوربین ببرد.
آخرین ساخته سینمایی روئین تن به ۹ سال پیش و به فیلم پربازیگر «زمهریر» برمی گردد که در سال ۸۸ با بازی افسانه بایگان، بیتا بادران، امین تارخ، محمود پاک نیت، ابوالفضل پورعرب، رضا رویگری، جمشید مشایخی، نیوشا ضیغمی، وحید جلیلوند، اکبر عبدی و زنده یاد داود رشیدی به نمایش درآمد. این کارگردان همچنین ساخت فیلم سینمایی «دلشکسته» را نیز در کارنامه خود دارد که در سال ۸۷ روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





